donderdag 19 maart 2015

Een levenslied

Ik zit hier in de wachtzaal bij de uroloog,
mijn man die is naar binnen en ik hou het echt niet droog.
Ze gaan zijn ballen knippen, alles moet eraf.
Hij is gewoon te vruchtbaar en dat is dan nu zijn straf.

Vasectomie, vasectomie
Ik wil wel nog 1 maar hij nie
Vasectomie, vasectomie
Dus neemt hij een vasectomie
Vasectomie, vasectomie
1 knip en tis ribbedebie
Vasectomie, vasectomie
Smurfenballen voor een dag of drie

Ik kan het niet geloven, het is echt voorbij;
nimmer nog een levend wezen dat groeit in mij.
Of het zou dan toch een lintworm moeten zijn,
maar dat is niet hetzelfde en dat doet een beetje pijn.

Vasectomie, vasectomie
Ik wil wel nog 1 maar hij nie
Vasectomie, vasectomie
Dus neemt hij een vasectomie
Vasectomie, vasectomie
1 knip en tis ribbedebie
Vasectomie, vasectomie
Smurfenballen voor een dag of drie

Onze bakfiets zit dan wel al barstensvol,
maar nog steeds voelt mijn hart een beetje hol. 
We moeten ergens stoppen, we hebben er al vier
en daarom krijg ik nu een os mee, in plaats van een stier.

Vasectomie, vasectomie
Ik wil wel nog 1 maar hij nie
Vasectomie, vasectomie
Dus neemt hij een vasectomie
Vasectomie, vasectomie
1 knip en tis ribbedebie
Vasectomie, vasectomie
Smurfenballen voor een dag of drie

Toch maak ik mij geen zorgen, mijn man die is al oud.
Straks gaat hij vast de pijp uit en dan ben ik zo hertrouwd.
Dan zoek ik mij een jonge en viriele man,
die nog wat kinderen wil en het effectief ook kan.

Vasectomie, vasectomie
Ik wil wel nog 1 maar hij nie
Vasectomie, vasectomie
Dus neemt hij een vasectomie
Vasectomie, vasectomie
1 knip en tis ribbedebie
Vasectomie, vasectomie
Smurfenballen voor een dag of drie....
 
 
Video:
Klik 

1 opmerking:

Kitschy Mama zei

Hahaha, van een meezinger gesproken! Ge hebt me wel doen lachen!