zaterdag 23 mei 2015

Een levenslied II

Pamperblues

I've got the blues (tududududu)
de pamperblues (tududududu)
Overal kak (tududududu)
tot in my shoes

Spuitende uiers, zeiknatte luiers,
druipend overal
Pruilen, huilen, wie wil ruilen?
Mijn huis is echt een stal

Ik sta paraat (tududududu)
Ik ruik onraad (tududududu)
t' alarm gaat af (tududududu)
het is weer straf

Kilo's stront uit zo'n kinderkont,
ik raak gewoon niet rond
Niet te geloven, wat steekt zo een koter
toch allemaal in zijn mond?

Mijn wasmasjien (tududududu)
is al kapot (tududududu)
Mijn weerstand ook (tududududu)
Mijn vent wordt zot!

O jee, o nee, tis diarree,
het loopt tot in zijn nek
alles volgescheten, nee
geen enkele droge plek

Wat een shit (tududududu)
waar ik in zit (tududududu)
maar tis voer (tududududu)
voor een nieuwe hit

Nog enkele jaren, ik ben aan het sparen
want dan is het gedaan
En dan doen die lieve kindjes
MIJ een pamper aan!




1 opmerking:

Sofie Lambrecht zei

Ik wil het horen!
En volgend jaar Belgium got talent? ;-)